×
  3599  

طراحی درب ورودی

طراحی درب ورودی

طراحی درب ورودی
طراحی درب ورودی

طراحی درب ورودی و اهمیت آن

امروزه در طراحی معماری ساختمان ها، طراحی درب ورودی از اهمیت خاصی برخوردار است و به عنوان یک شاخص برای انتخاب یک خانه یا ساختمان بشمار می رود.
درب ورودی ساختمان قسمتی از خانه می باشد که در نگاه اول بینده را جذب خود می کند، باید به این امر توجه داشت که جنس و زیبایی در طراحی درب ورودی می تواند تاثیر بسیار زیادی را در بیننده داشته باشد و میزان جذابیت ساختمان را در شخص بیننده افزایش دهد.
زمانی که شما به مهمانی می روید و یا برای شما مهمان می آید اولین تصویری که دیده می شود از ساختمان درب ورودی و چگونگی طراحی درب ورودی است، امروزه متخصصین در تمام زمینه های طراحی هستند تا به شما کمک کنند، شما با مشورت با طراحان متخصص می توانید با توجه به نیاز و سیلقه ای که دارید از ایده های جدید که به شما معرفی می شود استفاده کنید.
طراحی درب ورودی

طراحی درب ورودی

طراحی درب ورودی در سبک مدرن

سبک مردن علی رقم سادگی، امروزه در طراحی درب ورودی خواستار بسیاری پیدا کرده و از دیگر سبک ها پیشی گرفته است. با توجه به این که درب ورودی ساختمان ها از تنوع زیادی برخوردار است این امر باعث شده تا سلیقه های متفاتی را در طراحی درب ورودی با رضایت مندی کامل روبرو سازد.
جنس و رنگ در درب ورودی دارای تنوع زیادی می باشد، در برخی از پروژه ها در طراحی درب ورودی ساختمان ها با توجه به خواسته کارفرما می تواند بطور سفارشی طراحی و ساخته شود. درب ها می توانند نقش مهمی در دکوراسیون داخلی داشته باشند.

طراحی درب ورودی
طراحی درب ورودی
طراحی درب ورودی







مقالات مشابه


طراحی معماری ورودی طراحی معماری ورودی

طراحی ورودی ساختمان طراحی ورودی ساختمان، به عنوان مفصلی بین فضای داخل و خارج بنا، دارای نقش عملکردی و کالبدی می باشد. از لحاظ بصری، ورودی به عنوان فضای دعوت کننده به داخل فضا عمل می کند و معیاری برای نمایش هویت فرهنگی و اجتماعی یک بنا در معماری و قرار گرفتن...

  8522