×
  2304  

اجرای ساختمان بتنی

اجرای ساختمان بتنی

اجرای ساختمان بتنی و تاثیر آنها در دکوراسیون داخلی

در دنیای امروز طراحی معماری، متریال های سازه ای راه خود را به عنوان یک عنصر برای طراحی دکوراسیون داخلی پیدا کرده اند. در اجرای ساختمان بتنی، وجود بتن به صورت متریال نهایی در بیشتر طرح های داخلی دیده می شود که از آن با توجه به خاصیت سخت و خشک بودن به خوبی استفاده شده است. بتن این تحول را مدیون معمارانی نظیر تادائو آندو می باشد که راه را برای این متریال سرد و سخت به دنیای طراحی دکوراسیون داخلی باز کرده اند. یکی از گزینه ها برای ایجاد طرح های جذاب در دکوراتیو، زنده و طبیعی نشان دادن فضا با اجرای ساختمان بتنی است که امروزه خیلی مورد استفاده قرار می گیرند.










بتن اکسپوز در حال حاضر یک متریال مدرن و اصلی برای طراحی داخلی و طراحی نمای ساختمان مورد استفاده و به کار گرفته می شود. بتن اکسپوز در اجرای ساختمان بتنی زمانی که سطح پایانی کار به طور صیقلی و صاف شکل گرفت گفته می شود به نحوی که دیگر بر روی سطح بتن پوششی اجرا نخواهد شد. باید به این نکته توجه داشت که ظاهر و سطح بتن از کیفیت بالایی برخوردار باشد چرا که این پوشش نهایی ما خواهد بود.
حال تصاویری از اجرای ساختمان های بتنی را برای شما قرار خواهیم داد تا ایده ها و سبک های مختلف معماری که توسط معماران در مکان های مختلف دنیا طراحی و اجرا شده است را مشاهده نمایید.
در حال حاضر ساختمان ها با کاربری های متفاوت که می توانند مسکونی، تجاری و یا اداری و... باشند. در اجرای ساختمان بتنی، بتن می تواند به عنوان متریال اصلی و غالب و یا در کنار دیگر متریال های موجود در ساختمان مورد استفاده قرار گیرد. با ما همراه باشید.










مقالات مشابه


اجرای ساختمان اجرای ساختمان

اجرای ساختمان سبز برنامه ریزی اولیه برای محل احداث ساختمان تاثیر مهمی بر دستیابی به یک اجرای ساختمان سبز یا ساختمانی با عملکرد بالا دارد. مسایلی چون مکان، توده ساختمان و جهت گیری ساختمان ها، عوامل و محدودیت های بالقوه ای برای فرآیند طراحی معماری در مراحل اولیه، برای بهینه سازی طرح...

  1884