×
  459  

اتاق خواب مینمال

هنگامی که راجع به سبک مینیمال در دکوراسیون اتاق خواب صحبت می کنیم منظور ساده گرایی و استفاده کردن از حداقل ها می باشد. در اینجا به چند نکته راجع به یک اتاق خواب مینیمال اشاره می شود.
اصل مهم در سبک مینیمال ساده گرایی است برای مثال کنج های اتاق را هر کاری انجام دهید دنج خواهند شد. بنابراین کنج های اتاق خواب را شلوغ نکنید. به داشتن قفسه ها و استفاده از رنگ های خنثی در دکوراسیون اتاق خواب فکر کنید که باعث بهبود فضا می شود.

جهت مشاوره در زمینه طراحی اتاق خواب روی لینک ثبت سفارش طراحی اتاق خواب آنلاین کلیک کنید.

استفاده از قفسه در کنج اتاق خواب
استفاده از نقاشی های انتزاعی
اتاق خواب مینمال
اتاق خواب مینمال استفاده از قفسه


اضافه کردن بافت و پترن های طبیعی باعث ایجاد جلوه ای آرامبخش می شود. استفاده از اکسسوری راهی آسان برای ایجاد حس تازگی است و شما نیاز به هزینه اضافی ندارید. این روشی است برای ایجاد کردن فضایی کاملاً متعلق به شما و همچنین می توانید تعداد آنها را بر اساس سلیقه خود اضافه و یا کم کنید. در نظر داشته باشید هر چه وسیله ها کمتر، اتاق جذاب تر. یک تاج تخت ساده می تواند تأثیر زیادی در دکوراسیون اتاق خواب بگذارد. بافت های چوبی باعث آرامش شما می شود و این مناسب ترین پس زمینه برای پارچه های کتان است. از روتختی های سفید و رنگی با رنگ های ملایم استفاده کنید.


اتاق خواب مینمال استفاده ازدیوارکوب چوبی ساده خطی
اتاق خواب مینمال استفاده از تاج تخت ساده چوبی
اتاق خواب مینمال استفاده از متریال چوب به صورت (یو شکل)
اتاق خواب مینمال استفاده ازآباژور مینمال ساده
اتاق خواب مینمال استفاده از گیاه آپارتمانی


همه چیز ساده است؟ ترکیب کردن الگوها راهی برای ایجاد تضاد است ، بدون اینکه احساس خستگی کنید. استفاده از فلزهای نرم مانند کروم یا برنج صیقل یافته باعث شیک و زیبا شدن محیط می شود.
سبک مینیمال به معنای استفاده از رنگ های سیاه و سفید نیست. برای افزودن عمق به فضا ، رنگ دیگری به کار ببرید – استفاده از بافت و پارچه گزینه های خوبی هستند. پرده های سرمه ای که در اینجا دیده می شود یا کلاهک فلزی چراغ خواب در برابر ملحفه های سفید شکننده ظاهر می شوند و باعث ایجاد حس تضاد می شوند.


اتاق خواب مینمال استفاده از بافت فلزی برای ایجاد حس تضاد
استفاده از پرده سرمه ای برای ایجاد حس تضاد
استفاده از کلکسیون سفر به عنوان اکسسوری دکوری


دکوراسیون اتاق خواب خود را با چیزهایی که در سفرهای خود جمع کرده اید منحصر به فرد کنید. این کار یک حس دلباز و دلنشینی به اتاق می بخشد و دکوراسیونی است که می توانید هرجایی آن را داشته باشید. دیوارهای بلند و سفید مانند یک بوم نقاشی مناسب برای کولکسیون های شما است و از همه مهم تر یک اصل بسیار مهم در طراحی داخلی مینیمال استفاده از دیوار های سفید و ساده می باشد.


استفاده از رنگ های سرد و ساده در اتاق خواب مینیمال
استفاده از کلکسیون سفر به عنوان اکسسوری دکوری
استفاده از اجسام رنگی برای ایجاد حس تضاد
استفاده از رنگ های سرد و ساده در اتاق خواب مینیمال

مترجم: کتایون توتونی ۹۹۰۷۱۵





مقالات مشابه