×
  2110  

خرید و فروش سلستین

خرید و فروش سنگ سلستین

خرید بدون واسطه سنگ سلستین از معدن دار به بهترین قیمت که براساس spect آن بین 4 تا 5 میلیون تومان میباشد.

سنگ سلستین آبی رنگ
جدول آنالیز سلستین

نمونه آنالیز معدن سلستین (spect)

سطر اول این جدول (detection limit device ) میباشد که بدین معنی میباشد که پایین تر از این اعداد را نمی خواند. اعدادی که در سطر دوم جدول میباشد مربوط به آنالیز سنگ سلستین میباشد که مشخصات آزمایش شده توسط دستگاه را نشان میدهد که این آزمایش تا مدت 15 روز اعتبار دارد. نحوه محاسبه  سطر دوم در ایتم های بالا BaSo4 وSrSo4 را محاسبه نمیکنیم باید از sio2  را تا sro  را جمع بزنیم میشه 100 و اعداد قرمز رنگ هم براساس استوکیومتری بدست امده است.


سنگ سلستین سفید رنگ

فروش سنگ فرآوری شده سلستین

فروش سنگ سلستین فرآوری شده با بالاترین (spect) که با بروز ترین متود دنیا فرآوری شده ؛ شما میتونید جهت مشاوره در زمینه خرید وفروش سلستین با این مهندسین مشاور تماس بگیرید.سلستین یک سنگ معدنی ارزشمند است که در محصولات دارویی ،لامپ های فلوئورسنت ، آتش زنه استفاده میشود وقیمت سلستین دربازارجهانی حدود 200 تا 300 دلار میباشد براساس خلوص آن درسال 2022 معامله شده.

سلستینSrSO4
سنگ سلستین طبیعی معدن
سنگ سلستین طبیعی معدن
سنگ سلستین پرعیار شده
سنگ سلستین ترکیب شده با سولفور
سنگ سلستین فرآوری شده سفید
فروش سنگ سلستین معدنی
سنگ سلستین فرآوری شده آبی
سنگ سلستین طبیعی معدنی فرآوری شده سفید
فروش سنگ سلستین معدنی فرآوری شده




















مقالات مشابه


معرفی سلستین، استخراج، کاربرد و فرآوری آن معرفی سلستین، استخراج، کاربرد و فرآوری آن

ماهیت سلستین سلستین (Celestine) یا گاهی به اسم سلستیت (Celestite) که از مولکول سه بعدی (فرمول شیمیایی) SrSO4، ساخته شده است. که متشکل از سولفات استرانسیم می باشد؛ دلیل این نام‌گذاری این است که گاهی بیرنگ ،سفید ،سبزآبی ،آبی ،زرد وقرمزدیده شده‌ است؛ این کانی سنگ به صورت رسوبی در معادن روباز...

  8493