×
  3072  

طراحی هشت سرویس بهداشتی جسورانه

طراحی داخلی سرویس بهداشتی مدرن 

در این مقاله هشت نمونه سرویس بهداشتی مدرن و جذاب را به عنوان یکی از فضاهای مهم خانه که اغلب مورد توجه قرار نمی گیرد مورد بررسی قرار می دهیم. سرویس های بهداشتی  به راحتی به عنوان کسل کننده ترین اتاق خانه رد می شوند، اما فرصت بازی زیادی با مواد، متریال، رنگ، نور وجود دارد. طراحی دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی نیز به عنوان فضای عمومی و خصوصی خانه مورد توجه می باشد. در این نمونه ها سرویس های بهداشتی و حمام ها از حالت همیشگی و یکنواخت خود خارج شده است. خلاقیت و ریسک در طراحی و اجرا در این طرح ها کاملا مشهود است. 

واحد 662 توسط Rainville Sangaré

صفحه نمایش دوش باعث جذابیت فضای داخلی این حمام می شود که در داخل یک آپارتمان وحشیانه مونترال قرار دارد.  صفحه ساخته شده از شیشه دیوکرومیک، در تغییر سایه های سبز، مرجانی-نارنجی و آبزی آبی، مکعب را پشت سر می گذارد. 

دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی
اقامتگاه سان فرانسیسکو ، ایالات متحده ، توسط جیمی بوش 

کاغذ دیواری آبی، طلایی و سفید چاپ شده با حباب های آبی و رگه ها، حمام این خانه سان فرانسیسکو را پوشش می دهد، که متعلق به یک کارآفرین فناوری است.  بقیه خانه به زیبایی جسورانه تکمیل شده است تا از به نظر رسیدن "بیش از حد" کامل و بی نقص به نظر برسد - حمام ثانویه آن دارای دیوارهای ombre است که از رنگ صورتی تا آبی محو می شوند.

طراحی داخلی سرویس بهداشتی مدرن

 Y ، روسیه ، توسط ادوارد ارمچوک

معمار ادوارد ارمچوک در گفتگو با زیبایی شناسی ایستگاه های مترو از کاشی های مختلفی برای دکوراسیون این کافه روسی استفاده کرد: کاشی های کف در قسمت اصلی غذا خوردن به رنگ سفید است ، و آنهایی که در آشپزخانه هستند رنگ آبی کم رنگ دارند.
تعجب آور است در حمام کاشی کاری شده ، که در آن هر سطح - از جمله سینک - چاپ دیوانه و گاو سیاه و سفید است. شیر آب شیرین ساده فضا را تمام می کند

 طراحی داخلی سرویس بهداشتی
هتل Siren ، ایالات متحده ، توسط ASH NYC
حمام ها به همان اندازه جالب است که اتاق های میهمان داخل هتل Siren ، که ASH NYC برای "تماس مجدد مردم" به شهر دیترویت طراحی کرده استتراشو ، قرمز و گیلاس قرمز ، دیوارها را پوشانده و در برابر کفهای تک رنگ الگوی الماس و مدفوع دوش مرمرهای کوچک قرار گرفته است

 طراحی داخلی سرویس بهداشتی
آنابل ، انگلستان ، توسط مارتین برودنیزکی
 
حمام هایی که طراح مارتین برزنیزکی برای آنابل ایجاد کرده است - یک کلوپ فقط اعضای مرفه در لندن - یک درس عالی در مورد شکوفایی دارددیوارها با کاغذ دیواری چرمی تزیین شده اند ، در حالی که سقف آن با هزاران گل ابریشم دست ساز ساخته شده است. شستشوی اونیکس صورتی و آینه های غرور قاب طلایی ، دوز اضافی از انحطاط را ایجاد می کنند.

 طراحی داخلی سرویس بهداشتی مدرن
خانه کاناری ، کانادا ، توسط  Naturehumaine
 
برای انرژی بخشیدن به این حمام فشرده ، Naturehumaine تمام سطوح خود را در یک رنگ سخت از دست نئون-نارنجی به پایان رساند. علاقه گرافیکی توسط کاشی های میکرو شش ضلعی که کف و چلپ چلوپ را پوشش می دهند اضافه می شود.
 
فضای زنده با سایر قسمت های خانه مونترال کاملاً مطابقت دارد که دارای یک پله قناری به رنگ زرد است.
دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی
خانه P ، چین ، توسط استودیوی MDDM
 
دیوارهای زرد آفتابی در تمام فضاهای نشیمن این خانه پکن اجرا می شوند ، که استودیوی MDDM می خواست بازتاب سرزندگی سرنشینان خود - یک خانواده جوان باشد.
 
این زیبایی شناسی روشن به داخل حمام امتداد می یابد ، که دارای سطوح تراززو است که با قطعات بزرگی از هلو ، مصالح زرد و سبز تیره پوشانده شده است. رنگ و لعاب اضافی از رنگ توسط صفحه های آبی شفاف فراهم می شود که وان را از سینک جدا می کند.
طراحی داخلی سرویس بهداشتی
 
 
ساکو ، کانادا ، توسط Rane Interiors
 
کاغذ دیواری پرنعمت که در ابتدا در دهه 1970 در ایتالیا تولید می شد ، سطح این حمام را پوشش می دهد ، که در داخل رستوران ونکوور ساکو قرار دارد.
 
رنگ زرد اتاق به معنای تقلید از محیط "سبک ، دعوت کننده و تسکین دهنده" غذاهای سنتی ژاپنی است.

 
طراحی داخلی سرویس بهداشتی مدرن


مقالات مشابه


طراحی دکوراسیون اتاق خواب والدین طراحی دکوراسیون اتاق خواب والدین

طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب مستر خواب والدین از عناصر خصوصی و مهم خانه به حساب می آید. ایجاد فضایی با کیفیت، آرام، دلنشین، راحت و... از الویت های طراحی اتاق خواب می باشد. در قرار گیری مکانی، اتاق های خواب در قسمت شمالی سایت و دور از سر و صدا جای...

  8137  
طراحی داخلی سرویس بهداشتی خصوصی طراحی داخلی سرویس بهداشتی خصوصی

طراحی داخلی سرویس بهداشتی خصوصی و مستر در طراحی داخلی خانه، سرویس بهداشتی از عناصر مهم طراحی محسوب می شود. سرویس بهداشتی خصوصی، شامل سرویس برای اتاق های خواب فرزندان و سرویس والدین می باشد. ابعاد معمول سرویس برای خانه های کوچک 1.5 در 2.5  برای قرارگیری توالت، وان، دوش و روشویی...

  7209  
طراحی داخلی سرویس بهداشتی نیمه خصوصی طراحی داخلی سرویس بهداشتی نیمه خصوصی

طراحی دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی سرویس بهداشتی از عناصر مهم خانه به حساب می آید، که به صورت نیمه خصوصی در بخش تشریفاتی خانه برای مهمان ها، در قسمت جلویی خانه و سرویس بهداشتی خصوصی در بخش خصوصی خانه برای اتاق های خواب و برای اتاق خواب والدین به صورت جداگانه، طراحی...

  7175  
طراحی ویلا مدرن و لوکس طراحی ویلا مدرن و لوکس

طراحی ویلا به عنوان اقامتگاهی با ساختمانی بزرگ که دارای ریز فضاهای مختلف جهت ایجاد امکانات رفاهی است، حائز اهمیت می باشد. ویلاها معمولا در زمین وسیعی که حومه شهر قرار دارند و شامل محوطه نیز هستند، ساخته می شود و به عنوان خلوتگاه به ویژه در فصل تابستان مورد استفاده...

  18251