×
  3583  

10 نکته برای تبدیل شدن به یک طراح داخلی موفق

10  نکته ای که برای تبدیل شدن به یک طراح داخلی خوب باید بدانید
آیا همیشه با توجه به سلیقه طراحی دکوراسیون داخلی خود مورد تمجید قرار میگیرید؟ آیا شما عاشق تزئین اتاق و چیدمان مبلمان هستید؟ اگر به این سؤالات پاسخ مثبت داده اید ، شاید شغلی در طراحی داخلی برای شما مناسب باشد. قبل از انتخاب شغل و تغییر زندگی ، مواردی وجود دارد که باید درباره دنیای طراحی بدانید. طراحان داخلی هر روز با چالش هایی روبرو هستند. برخی از این موارد ممکن است برای شما جذابیتی نداشته باشد، در حالی که برخی دیگر ممکن است شما را هیجان زده کرده و درهای حرفه ای را که هرگز فکر نمی کردید ممکن باشد، باز کنند.  در این مقاله 10 موردی را که باید قبل از تبدیل شدن به یک طراح داخلی، بدانید، بررسی می کنیم.
 طراحی داخلی

طراحی داخلی
1. بین دکوراتورها و طراحان تفاوت وجود دارد.
تفاوت بین دکوراسیون داخلی و طراحی داخلی چیست؟ آموزش!
به معنای واقعی کلمه هر کسی می تواند به یک دکوراتور داخلی تبدیل شود. کسی که عاشق بازی با رنگ ها ، پارچه ها و منسوجات است می تواند به سادگی با چاپ کارت ویزیت و تبلیغ خود به مشتری، به دکوراتور تبدیل شود. این لزوما چیز بدی نیست ، اما پیشینه تحصیلی نیز مهم است.
از طرف دیگر ، یک طراح داخلی باید دارای یک آموزش معتبر باشد. مدرک کاردانی یا کارشناسی ضروری برای کار در زمینه طراحی داخلی است. آیا می خواهید تعلیم و تربیتی را دنبال کنید یا سریعاً به دنیای تزئین پرش کنید؟ خواندن را ادامه دهید تا ببینید آیا طراحی داخلی می تواند مناسب شما باشد یا خیر.

طراحی داخلی

طراحی داخلی
2. شما باید یک طراحی عالی داشته باشید
به نظر می رسد بدیهی است ، اما برای اینکه به یک طراح داخلی تبدیل شوید ، برای داشتن رنگ، آرایش فضایی، معماری و پارچه باید یک استعداد ذاتی داشته باشید. آیا از تزئین خانه خود لذت می برید و تعارف زیادی در دکوراسیون خود به دست می آورید؟ این بدان معنا نیست که شما باید یک طراح داخلی باشید ، اما مطمئناً نشانه خوبی است.
 
اولین قدم برای یک حرفه موفق این است که اشتیاق خود را دنبال کنید. از این گذشته ، انجام کاری که دوست داشته باشید هرگز مانند کار احساس نمی شود. از این مسابقه جالب استفاده کنید تا ببینید در کدام زمینه باید رشته اصلی را در نظر بگیرید. آیا آینده حرفه ای شما در طراحی داخلی است؟
 طراحی داخلی
3. طراحی داخلی همه پارچه و سرگرم کننده نیست
در حالی که پارچه ها ، مبلمان و رنگ ممکن است نقش مهمی در طراحی داخلی داشته باشد ، بسیاری از کارهای دیگر که مورد نیاز طراحان داخلی است ،وجود دارد. بسیاری از این موارد ممکن است کمتر سرگرم کننده و بیشتر شبیه کار باشند.
 
طراحان داخلی باید در تاریخ طراحی ، تمامیت ساختاری ساختمان ها ، کدهای ساختمان ، ارگونومی ، مفاهیم مکانی ، اخلاق ، روانشناسی ، طراحی به کمک رایانه و موارد دیگر آموزش ببینند.
 
طیف گسترده ای از مهارت ها مورد نیاز است زیرا طراحان نه تنها با صاحبان خانه بلکه با سازندگان ، معماران ، سازمان های دولتی و صاحبان مشاغل کار می کنند. برای تبدیل شدن به یک طراح داخلی موفق ، فرد باید تحصیل کرده و متمرکز باشد.
طراحی داخلی
4. حقوق و دستمزد به همان اندازه که فکر می کنید نیست
پول را به من نشان بده! پس از همه ، نباید کسی با چنین تحصیلات گسترده ای حقوق خوبی دریافت کند؟
 
البته این امر به عوامل زیادی از جمله تحصیلات ، مکان ، تجربه کار و ... بستگی دارد. یک طراح داخلی در یک شرکت مبلمان احتمالاً کمتر از یک طراح که برای یک شرکت معماری رده بالا کار می کند ، حقوق دریافت خواهد کرد.
 
در اصل ، شما می توانید با به دست آوردن هر چه بیشتر در معرض تجربه و تجربه ، میزان نرخ پرداخت خود را دیکته کنید. کسی که دارای تحصیلات در زمینه های معماری، قوانین / قوانین مربوط به ساختمان و طراحی سازه است به احتمال زیاد از نظر مالی موفق خواهد شد.
 طراحی داخلی
5. شما نیاز دارید یکی از مردم باشید
از طراحان داخلی بخواهید که تجربیات خود را به اشتراک بگذارند ، و آنها مطمئناً برخی از داستان های ترسناک مربوط به مشتریان گذشته را بازگو می کنند. افراد دچار مشکل هستند ، به خصوص وقتی صحبت از خانه هایشان می شود. در حالی که برخی از مشتریان اهداف روشنی را در ذهن دارند ، برخی دیگر ممکن است فکر کنند که می دانند آنچه را که می خواهند تنها بدانند که از محصول نهایی متنفر هستند و از کار شما ناراضی هستند. یک طراح داخلی موفق لذت بخش و کاهش دهنده (و بعضی اوقات ذهن خواننده) است. کسی که می تواند مشتری را به سمت نتیجه مطلوب سوق دهد در حالی که باعث می شود احساس کند کنترل کامل انتخاب های طراحی را دارد. طراحان داخلی دائماً در حال تعادل تصمیمات طراحی و خواسته های مشتری خود هستند.
 طراحی دکوراسیون داخلی
6. شما نیاز به یک رزومه دارید
تصویر هزار کلمه می گوید، و در مورد یک طراح داخلی قطعاً این موضوع صادق است. شما می توانید در طول روز در مورد رنگ ها و منسوجات صحبت کنید ، اما مگر اینکه پرتفولیوی برجسته ای داشته باشید که طرح ها و پروژه های خود را به نمایش بگذارد.
 
اگر تازه از مدرسه خارج شده اید و تازه وارد بازار کار هستید ، ممکن است لازم باشد خدمات خود را بصورت رایگان یا با نرخ کم ارائه دهید. این احتمالاً بهترین راه برای شروع کار است. همچنین این یک راه عالی برای آشنایی با بازرگانان و تهیه کنندگان محلی و تهیه گزارش برای پروژه های آینده است.
همه از پایین شروع می کنند. با کمی تلاش، تجربه و بازاریابی مناسب می توانید به یک نیروی موفق در زمینه طراحی داخلی تبدیل شوید.
 طراحی دکوراسیون داخلی
7. رقابت در طراحی داخلی شدید است
طراحی داخلی یک تجارت رقابتی است. نکته اصلی موفقیت، توجه شما است. همانطور که در بالا گفته شد ، یک سبد طراح شگفت انگیز مطمئناً به شما در زمینه اشتغالزایی کمک می کند.
 
عامل مهم دیگر، دستیابی به آموزش گسترده است. هرچه بیشتر بدانید، وضعیت بهتری خواهید داشت. به دنبال روندهای آینده مانند رشد جمعیت، طراحی سالمندان، معماری مدرن و طراحی سبز باشید.
 
همچنین ایده خوبی است که با خواندن نشریات طراحی و وب سایتهای طراحی داخلی، برقراری ارتباط با طراحان دیگر و پیروی از یک مربی، از روندهای طراحی مطلع باشید. وقتی رقابت زیاد است، شما باید سخت تلاش کنید تا متوجه شوید و به اوج خود برسید.
 طراحی دکوراسیون داخلی
8- طراحان مجازی فرصتی دارند
وقتی افراد یک طراح داخلی را استخدام می کنند ، ممکن است متوجه نشوند که در واقع می توانند از هر جای دنیا استخدام کنند. بله ، طراحان نیز می توانند از راه دور ارتباط برقرار کنند! به لطف نوآوری های فناوری مانند Skype و نرم افزار طراحی ، طراحان در حال کشف دنیای کاملاً جدیدی از طراحی مجازی هستند.
 
اگرچه چندین ابزار طراحی مجازی آنلاین مجازی در دسترس عموم است، اما طراحان داخلی به لطف روابط منحصر به فرد خود با خطوط طراحی نخبگان، حاشیه این رقابت را دارند. چندین شرکت نساجی رده بالا تخفیف هایی را به طراحان شاغل در تجارت ارائه می دهند و از این طریق به آنها اجازه می دهند تا مشتریان خود بهترین قیمت ها را دریافت کنند.
 طراحی دکوراسیون داخلی
9- طراحان باید قوانین محلی را بدانند
اینجاست که طراحان ممتاز می توانند از آموزش و پرورش و تزیین کردن جلوگیری کنند ، از این رو از برخی از دلسرد شدن کدهای ساخت ساختمان و قوانین محلی خودداری کنند.
 
مطمئناً برخی از جزئیات می توانند خسته کننده باشند ، اما دانش لازم برای طراحان داخلی است. کسب اطلاعات در مورد کدهای لوله کشی ، برق و دیوارهای باربری ممکن است شما را هیجان زده نکند ، اما لازم است. پایدار ماندن از چنین مواردی به طراحان داخلی مزیت و بازاریابی می بخشد که دکوراتورها به سادگی از آن برخوردار نیستند.
 طراحی دکوراسیون داخلی
 
10. این درباره سبک شما نیست ، درباره آنهاست
در حالی که طراحان می توانند طیف گسترده ای از سبک های طراحی را به مشتریان خود پیشنهاد دهند ، لازم است به یاد داشته باشید که انتخاب مشتری کدام سبک است.
 
فقط به این دلیل که طراحان دارای تحصیلات هستند و سلیقه خوبی ندارند، باعث نمی شود که انتخاب آنها نسبت به مشتری خود برتر باشد. وظیفه طراح داخلی ارائه انواع سبک ها و هدایت مشتری به سمت انتخاب طراحی صحیح و در عین حال این امکان را می دهد که مشتری احساس مسئولیت کند.
 
به عنوان مثال، شما ممکن است سال ها به عنوان یک طراح داخلی کار کنید و هرگز خانه ای طراحی نکنید که متناسب با سلیقه شخصی شما باشد. همه چیز در مورد سبک مشتری است و شما باید خود را کنار بگذارید.
 طراحی دکوراسیون داخلی
بعد از خواندن همه جوانب و نکات منفی برای تبدیل شدن به یک طراح داخلی ، آیا فکر می کنید این چیزی باشد که دوست دارید دنبال کنید؟ اگر طراحی داخلی را به عنوان شغل در نظر می گیرید ، پس از هر 10 مورد ذکر شده در بالا به یاد داشته باشید. این زمینه ممکن است رقابتی باشد ، اما با کمی سخت و پرتفولیوی عالی ، می توانید یک طراح داخلی موفق شوید.

طراحی داخلی مدرن

طراحی داخلی مدرن
منبع: مقاله
 Shelley Little  January 29, 2020 in Inspiration
https://freshome.com/author/shelley1976/
 


مقالات مشابه


معرفی انواع کفپوش ساختمانی معرفی انواع کفپوش ساختمانی

  مناسب ترین کفپوش ها انتخاب کفپوش مناسب برای خانه، یکی از مهم‌ترین المان‌های دکوراسیون منزل است. کفپوش خانه در روح کلی خانه تاثیر زیادی دارد، پس در انتخاب آن باید بسیار دقت کرد. در هنگام انتخاب و خرید کفپوش عواملی مانند سلیقه شخصی، میزان بودجه، مقاومت در برابر آتش‌سوزی، نمای مناسب و...

  1174  
گیاهان در طراحی داخلی گیاهان در طراحی داخلی

گیاهان در طراحی داخلی، گیاهان نقش مهمی در طراحی داخلی و طراحی معماری دارند و عنصری هستند که باعث ایجاد حس آرامش در فضا می شوند. گیاهان باعث رنگ بخشیدن به یک محیط می شوند و سادگی و یکنواختی را از بین می برند. دلایل زیادی برای وجود گیاهان سبز با برگ...

  563  
طراحی کابینت آشپزخانه طراحی کابینت آشپزخانه

طراحی کابینت آشپزخانه بعنوان قلب خانه و یک عنصر مهم در طراحی معماری و طراحی داخلی منازل مسکونی به حساب می آید. بنابراین طراحی دکوراسیون داخلی آن بسیار حائز اهمیت می باشد. آشپزخانه، در درجه اول و مهمتر از همه باید به عنوان فضایی برای آشپزی کار کند. در مورد پرکاربردترین...

  512  
 طراحی و خرید مبل آنلاین طراحی و خرید مبل آنلاین

 در طراحی دکوراسیون داخلی نشیمن یکی از مهم ترین المان ها، مبل ها هستند.ممکن است طراحی و خرید مبل آنلاین شما را بترساند ولی وقتی اطلاعات کافی از نحوه خرید آنلاین داشته باشید،می تواند به تجربه ای لذتبخش برایتان تبدیل شود. نکته اصلی خرید مبل صبر است. اگر بدون فکر و...

  670  
چیدمان مبلمان چیدمان مبلمان

هنگامی که به طراحی داخلی مخصوصا طراحی نشیمن خانه خود بر می خورید، چیدمان مبل ها نقش عمده ای در زیبا سازی فضا دارد. در این مطلب اصول طراحی و چیدمان مبلمان را بررسی می کنیم تا بفهمیم جای مناسب هر وسیله کجاست وکدام وسیله ها را نباید در طراحی دکوراسیون...

  573  
اصول انتخاب میز ناهار خوری اصول انتخاب میز ناهار خوری

میز ناهارخوری می تواند یک نقطه تمرکز در خانه شما باشد. می تواند فضایی برای سرو غذای روزانه باشد و یا محلی برای برگزاری مهمانی ها، همچنین مکانی برای خوردن خیلی سریع صبحانه درطول هفته هنگام  خارج شدن از خانه و یا مکانی برای استراحت همراه با یک کاغذ وقلم  و...

  908  
اتاق خواب مینمال اتاق خواب مینمال

هنگامی که راجع به سبک مینیمال در دکوراسیون اتاق خواب صحبت می کنیم منظور ساده گرایی و استفاده کردن از حداقل ها می باشد. در اینجا به چند نکته راجع به یک اتاق خواب مینیمال اشاره می شود. اصل مهم در سبک مینیمال ساده گرایی است برای مثال کنج های اتاق را...

  458  
اهمیت طراحی فضای سبز اهمیت طراحی فضای سبز

طراحی فضای سبز یکی از بخش های مهم طراحی معماری است که هدف آن ادغام ویلا، ساختمان با مناظر طبیعی، آب و گیاهان می باشد. طراحی فضای سبز برای زیبایی و جلوه دادن به یک ساختمان و یا ویلا است. طراحی فضای سبز یکی از با اهمیت ترین اقدامات معماری است...

  730  
معرفی 100 ویلای مدرن دنیا معرفی 100 ویلای مدرن دنیا

طراحی ویلا مدرن درگذر زمان با تغییرات زیادی روبه رو شده.طراحی ویلا در اقصی نقاط جهان با توجه به ویژگی های خاص منقطه ای ومعماری بومی آن منطقه متفاوت میباشد.یکی از خصوصیاتی که در زمین های ویلاها وجود دارد داشتن فاصله از چهار طرف میباشد به همین علت میتوان از نور...

  2432  
طراحی ساختمان کوچک به نام خانه تاشو در شهر هانوی طراحی ساختمان کوچک به نام خانه تاشو در شهر هانوی

طراحی ساختمان کوچک علاوه برآنکه طراحی معماری چالش بر انگیزی دارد ولی بسیار جذاب است. شناخت نیازها والویت بندی آنها می تواند در هنگام طراحی کمک کند. در طراحی ساختمان های کوچک داشتن برنامه فیزیکی می تواند در داشتن کاربری مناسب کمک کند در چنین ساختمان هایی زیبایی و عنصر های...

  627